Kun for erhvervsdrivende  
Koncepter til værkstedsudstyr

Effektiv & velkørende drift hos KIA Brand Store

Ny værkstedsindretning øger effektivitet og bundlinjen hos KIA Brand Store i Odense. Fokus har været på kundens serviceoplevelse og indretning af en mere effektiv drift. Vi var med hele vejen og løste begge opgaver.

 

Kundecase - KIA Brand Store

Udfordring:

KIA Brand Store i Odense ønskede at opdatere og modernisere sit værksted for at få en mere effektiv og velkørende drift. Samtidig ville KIA Brand Store styrke kundeoplevelsen, øge medarbejdertilfredsheden og løfte bundlinjen.

Løsning:

  • Nedbrydning af det klassiske opdelte værksted
  • Indretning af værksted med fokus på effektivitet
  • Moderne værktøj og udstyr, der gør en positiv forskel

Det hjalp Würth med:

En større kundeoplevelse, en bedre medarbejdertilfredshed, en øget effektivitet og en styrket bundlinje. Det var de fire succeskriterier, KIA Brand direktør Anders Styrup havde med, da han henvendte sig til Würth Værkstedsudstyr for at få re-designet Nellemanns KIA Brand Store i Odense.

Nellemann KIA Brand Store i Odense var klassisk opdelt i værksted og kundecenter; to separate bygninger og samtidig to verdner, der ikke mødtes i hverdagen. Det kom de til.

På værkstedet er tilfredsheden også i top. En effektiv indretning og moderne værktøj og udstyr gør en positiv forskel, og det kan man mærke. Det er tydeligt, at medarbejderne hos Würth Værkstedsudstyr har investeret tid og energi i at forstå opgaven og finde en løsning, der fungerede.

 

Resultat:

Der er ingen tvivl om, at KIA Brand Store har opnået et stort udbytte - og resultaterne viser sig som følge af:

  • Større kundeoplevelse
  • Bedre medarbejdertilfredshed
  • Øget effektivitet
  • Styrket bundlinje

Kunden i centrum hos KIA Brand Store

”Vi ville have kunden i centrum og udstråle, at kunden hos os er omgivet af eksperter. Vi ville øge effektiviteten, vi ville kræse noget mere for vores medarbejdere – og så ville vi lave noget mere på bundlinjen. Rådgivningen fra Würth Værkstedsudstyr har været outstanding. Vi har opnået alt det, vi håbede på”

- Anders Styrup, KIA Brand direktør

Kunden i centrum