18.03.2024 | Würth
Würth- og TUNAP-gruppen har i mange år haft et tæt samarbejde om udvikling af kemiprodukter til bl.a. automarkedet. Nu udvider vi samarbejdet yderligere med det mål at blive en endnu stærkere samarbejdspartner for autobranchen.
Det udvidede samarbejde mellem Würth og TUNAP betyder, at forhandlingen til det danske marked af TUNAPs kendte produktsortiment, som omfatter kemiske vedligeholdelses-, reparations- og fejlfindingsprodukter til brug i alle motorkøretøjer, fra d. 1. april 2024 kommer til at ske eksklusivt gennem Würth Danmark.
TUNAP Danmark koncentrerer kræfterne om serviceydelser
Selvom Würth Danmark overtager salget af TUNAP-produkter, betyder det bestemt ikke farvel til TUNAP Danmark. I stedet for at varetage forhandlingen af produkterne vil TUNAP Danmark fremover koncentrere sine kræfter om at levere serviceydelser, der sikrer, at værksteder, der anvender TUNAP-produkter, opnår størst mulig værdi af at bruge dem.
Virksomheder, som får brug for specialistviden om, hvordan produkterne skal anvendes i praksis, eller ønsker træning i at skabe mersalg af de serviceydelser, som produkterne giver værkstederne mulighed for at tilbyde til deres kunder, vil derfor i mange tilfælde fortsat komme til at møde medarbejdere fra TUNAP Danmark.
I Würth Danmark og TUNAP Danmark er vi overbevist om, at vi ved at løfte de opgaver, hvor vi hver især har vores største styrker og kompetencer, i fællesskab kan skabe nye muligheder, som skaber værdi for vores kunder i autobranchen.
Yderligere information
For yderligere information er du velkommen til at kontakte:
Søren Graabach
Markedschef, Auto, Cargo & Værkstedsudstyr, Würth Danmark
D. 1. april overtager Würth Danmark forhandlingen af TUNAPs produkter på det danske marked. I stedet for selv at varetage salget af produkterne vil TUNAP Danmark fremover koncentrere kræfterne om at levere serviceydelser.
På billedet, som er taget på en fælles erfa-tur til TUNAP gruppens hovedkontor i Tyskland, ses country manager Morten Riis Baden fra TUNAP Danmark (nr. 5 fra venstre) og markedschef Søren Graabach fra Würth Danmark (nr. 6 fra venstre) sammen med specialister fra begge virksomheder.