Forøg værkstedets indtjening med Würths nye Car Care Consumer Line
12.01.2021 | Auto
Würth lancerer nye bilplejeprodukter til slutbrugeren under sit videresalgskoncept. Det giver mulighed for øget indtjening hos værkstederne.
I januar 2021 lancerer Würth det nye videresalgskoncept inden for bilpleje, Car Care Consumer Line, der er målrettet slutbrugeren. Paletten af produkter til direkte videresalg består dermed af Würths kendte additiver til både benzin-, diesel-, el- og hybridbiler samt helt nye bilplejeprodukter.
Med den nye Consumer Line tilbydes værkstederne en optimal mulighed for at øge deres indtjening ved at kunne tilbyde deres kunder en helhedsoplevelse i form af relevante ydelser – også når det gælder indvendig og udvendig pleje af kundens bil. Det gavner kundetilfredsheden og er godt for værkstedernes indtjening.
Produkterne sælges direkte fra værkstederne til slutbrugerne. De leveres sammen med et smart salgsdisplay, så det er nemt for værkstederne at komme i gang. Samtidig gør Würth det let for værkstederne med understøttende salgsmaterialer.