Kun for erhvervsdrivende  

4 grunde til, at en lagerautomat reducerer dine omkostninger

4 grunde til, at en lagerautomat reducerer dine omkostninger

En lagerautomat kan optimere dit forbrug og nedbringe dine omkostninger – vil du vide hvordan?

En lagerautomat er velegnet til dig, som har brug for opbevaring og udlevering af værdifulde forbrugsartikler. Du kan også bruge lagerautomaten til at reducere dine omkostninger til forbrug og bestillingsproces. Læs hvordan og hvorfor det skaber værdi nedenfor, hvor vi har udvalgt 4 grunde til, at en lagerautomat nedbringer dine omkostninger.

1. Det, du skal bruge lige ved hånden

Hvis dine forbrugsmaterialer skal bestilles med varierende tidsintervaller, er det svært at skemalægge bestillingerne. Når du ikke har det, du skal bruge til at udføre opgaverne, må du vente med at udføre dem. Med en lagerautomat kan du reducere dyre arbejdsstop, da den sørger for automatisk genbestilling, så du altid har det, du skal bruge.

2. Al forbrug dokumenteres

Med en lagerautomat dokumenteres al forbrug. Med rapporter kan du se fordelingen helt ned på både afdelings- og projektniveau. Du kan bruge informationerne til optimering – for eksempel om der bruges de rigtige materialer.

3. Begrænset adgang reducerer svind

Adgang til indholdet i lagerautomaten som fx en ORSY® mat kan administreres med nøglekort eller der kan tastes en adgangskode. Herefter kan de ønskede forbrugsvarer nemt kan trækkes fra automaten. Det er med til at reducere svind og dermed nedbringe omkostninger til forbrugsvarer.

4. Automatiseret bestilling nedbringer dit tidsforbrug

Eftersom en automat sørger for automatiske bestillinger, kan du bruge mindre tid på indkøbsprocessen. Det betyder, at du får mere tid til dine kerneopgaver, og dermed kan øge din indtjening. Hos Würth håndterer vi altid opfyldningen af lagerautomaterne, så du også her får mere tid til dine kerneopgaver.

ORSY® MAT fra Würth nedbringer dine omkostninger

ORSY® MAT er til dig, der har brug for et overblik over dit forbrug. Du får adgang til alle nødvendige materialer, automatisk genbestilling af forbrugsvarer og registrering af alle processer.

Med ORSY® MAT får du færre omkostninger takket være:

  • Strømlinede processer
  • Øget fokus på dine kerneopgaver
  • Reduceret belastning på din indkøbsafdeling
  • Færre fejl
  • Automatisk ordreproces
  • Optimeret lagerstyring og opbevaring
  • Decentraliseret materialelevering

 

P.S. Vil du vide mere om fordelene ved ORSY® MAT?

Så udfyld kontaktformularen for en uforpligtende snak om, hvordan ORSY® MAT kan reducere dine omkostninger.

 

Nyeste artiker

Sådan bruger du brandhæmmende akryl

21-11-2024Den brandhæmmende akryl forhindrer spredning af brand og røg gennem fuger, åbninger og omkring tekniske gennemføringer i brandklassificerede vægge og etageadskillelser i op til 4 timer. Læs mere om hvordan du bruger produktet fra klargøring til påføring.

Læs mere

Hold varmen uden at miste grebet

07-11-2024Vælg en vinterhandske i de rigtige materialer med de nødvendige funktioner. Vi guider dig til, hvad du skal kigge efter.

Læs mere

Fra påføring til hærdning af fugemasser

24-10-2024Du får blandt andet tips til, hvordan du opnår det bedst mulige slutresultat.

Læs mere

Nyhedsbrev

 

TIlmeld dig Nyhedsbrevet

Få fingrene først på eksklusive nyheder og skarpe tilbud! Tilmeld dig vores nyhedsbrev og gå ikke glip af den nyeste viden.