DIGITALE MULIGHEDER HOS WÜRTH
Hvad er dine fordele ved digitale løsninger? Og hvilke muligheder har du?
Nogle gange har du brug for personlig, faglig sparring. Måske skal du eksempelvis købe arbejdstøj og vil gerne prøve tøjet i en butik, før du beslutter dig. Det kan også være, at du har brug for personlig hjælp for at kunne vælge det helt rigtige produkt til dine opgaver. Andre gange passer det dig bedst at bestille online eller bruge digitale løsninger, der hjælper dig i dit daglige arbejde.
Dine fordele ved digitale løsninger
Digitale løsninger har flere fordele for dig:
- Du kan bestille hurtigt og nemt, når og hvor det passer dig
- Du får nem adgang til brugbare informationer såsom sikkerhedsdatablade og ETA’er
- Du har adgang til viden om hvilke produkter, der passer til hvilke opgaver
- Du får digitale værktøjer, der optimerer dine arbejdsprocesser, så du får tid til at udføre dine kerneopgaver
Digitale bestillingsmuligheder
Hos Würth kan du bestille på online-shop, app og/eller vælge eProcurement. Hvis du køber arbejdstøj, er Würth Arbejdstøjportal også en mulighed. Endelig kan du få en lagerautomat, der sørger for automatisk bestilling af det, du mangler.
Online-shop: Åbent hele døgnet – alle dage
På Würths online-shop har du adgang til mere end 50.000 produkter samt nyheder og praktiske funktioner såsom Click&Collect. Du kan også finde vigtige produktinformationer, for eksempel sikkerhedsdatablade.
BESØG ONLINE-SHOPPEN
Würth App: Bestil nemt når og hvor, det passer dig
Med Würth App kan du bestille hurtigt og let, når du er på farten med eksempelvis scannerfunktion.
LÆS MERE HER
eProcurement: Effektivitet, tidsbesparelser og færre udgifter
eProcurement dækker hele indkøbsprocessen fra bestilling til fakturering. Dit system kobles direkte på vores omfattende produktsortiment, og alt håndteres digitalt og automatisk, så du sparer op til 30% på omkostninger til din indkøbsproces.
Würth Arbejdstøjportal: Nemt og fleksibelt
Portalen er en nem og fleksibel løsning til dig, som gerne vil give dine medarbejdere mulighed for selv at bestille arbejdstøj inden for nogle faste rammer. Du får enkel og nem bestilling af arbejdstøj med mindre administration, nemmere hverdag og ingen budgetoverskridelser.
SE MERE HER
ORSY® mat: Automatisk genbestilling
Med en lagerautomat har du adgang til de materialer, du har brug for. Systemet bestiller automatisk og registrerer alle processer.
LÆS MERE HER
Digitale løsninger
Digitale løsninger er systemer/værktøjer, du kan bruge til at løse dine opgaver og til at få ny viden. Med andre ord kan digitale løsninger optimere dine arbejdsprocesser, så du får frigivet tid til dine kerneopgaver.
Würth Kemiarkiv: Hold styr på de lovpligtige opgaver
Du får bl.a. mulighed for at udarbejde kemisk APV/risikovurdering og skriftlig instruktion samt adgang til sikkerhedsdatablade og teknisk information. Du får også en oversigt over virksomhedens produkter, der viser, hvilke værnemidler, medarbejderne skal anvende.
SE KEMIARKIVET HER
DIN&ISO søgning: Find det rigtige produkt
Det kan være svært at finde det helt rigtige produkt til dine opgaver. Brug derfor vores søgeportal til at finde det rigtige DIN eller ISO-produkt blandt vores mange produkter.
SØG HER
Würth Byggekemihus: Hvad skal du anvende hvor?
Vi har bygget et online byggekemihus til dig. Du kan besøge byggekemihusets forskellige rum for at se de produkter, vi anbefaler til de specifikke opgaver.
BESØG BYGGEKEMIHUSET
Skrueoverblik: Til dig i byggebranchen
Hos Würth har vi skruer – mange skruer. Til dig, der arbejder i byggebranchen, har vi derfor lavet et overblik over vores ASSY-skruer med brugbar viden om de forskellige skruers anvendelser.
SE SKRUEOVERBLIKKET
Nyeste artiker
15-12-2025Førstehjælp er en vigtig del af arbejdsmiljøet. Ikke kun i nødsituationer, men som en fast del af den daglige sikkerhedskultur. Arbejdstilsynet stiller klare krav til, hvordan virksomheder skal forholde sig til førstehjælpsudstyr og beredskab. Her får du et overblik over, hvad der er værd at vide. Overblikket er ikke udtømmende. For yderligere information henvises til Arbejdstilsynets hjemmeside.
15-12-2025Forkert håndtering af kemiske produkter kan medføre alvorlige sundheds- og sikkerhedsrisici. Derfor er det afgørende at følge gældende regler og procedurer for opbevaring, brug og dokumentation. I Danmark er der klare krav om kemihåndtering på arbejdspladsen, der skal sikre, at dine medarbejdere ikke udsættes for unødvendig fare.
15-12-2025STOP-princippet er en metode fra Arbejdstilsynet, der bruges til at forebygge og reducere risici på arbejdspladsen i forbindelse med kemiske stoffer og materialer. Her får du en kort gennemgang af, hvad hvert trin betyder – og hvordan Würth kan hjælpe dig med at gøre principperne til praksis.


