Kun for erhvervsdrivende  

Gode grunde til additiver – for dig og dine kunder

Gode grunde til additiver – for dig og dine kunder

Bruger du additiver til videresalg, forebyggende service og/eller problemløsning?

Additiver er både en fordel for dig og for dine kunder. Vi har samlet en række gode grunde til dig, som du kan bruge i dit daglige arbejde til eksempelvis at sælge additiver til dine kunder.

Derfor er additiver en fordel for dig

Måske bruger du allerede additiver på dit værksted og overvejer at gøre additiver til en endnu større del af din forretning. Uanset hvor meget du bruger additiver i dit daglige arbejde, og om du bruger dem til videresalg, forebyggende service og/eller problemløsning, er der flere fordele ved additiver for dig og dit værksted.

Her er 4 gode grunde for dig og dit værksted:

  • Øg din indtjening med videresalg af additiver, som dine kunder kan bruge mellem servicetjek
  • Udvid dine muligheder for fakturerbare serviceydelser ved at bruge kort tid på at anvende additiver under servicetjek
  • Gør dine arbejdsprocesser mere effektive og løs problemerne hurtigere, så du frigiver tid til andre opgaver og nedbringer dine kunders ventetid
  • Få endnu mere tilfredse og loyale kunder, der oplever problemerne bliver løst, og at de skal vente kortere tid på at få hjælp

Derfor er additiver en fordel for dine kunder

Additiver er ikke kun en fordel for dig og dit værksted – dine kunder har også klare fordele ved additiver.

Eftersom additiver både kan løse og forebygge problemer med motoren, vil dine kunder opleve, at deres bils motor:

  • Holder længere
  • Yder mere
  • Kører længere på literen

Det betyder, at de sparer penge, har en bedre køreoplevelse og får mindre tidskrævende besvær med bilen. Foruden at undgå motorrelaterede problemer, kan dine kunder også:

  • Få biler, der forurener mindre
  • Få rengjort bilens reservedele i stedet for at skulle bekoste en udskiftning

Brug gerne disse fordele som salgsargumenter, når du skal sælge additiver til kunder. Du kan kombinere dem med markedsføringsmaterialer for en komplet løsning.

Additivspecialister

De rigtige additiver til dine opgaver

Er du er i tvivl, om du bruger de rigtige additiver, eller om du bruger dem på den mest hensigtsmæssige måde?

Så kan det være en fordel for dig at få faglig sparring fra specialister.

Hos Würth har du adgang til additivspecialister, der dækker hele landet og gerne kigger forbi dit værksted.

 

 

Nyeste artiker

Guide: Læg en lydstrategi, der overholder lydklassen

23-09-2024I Bygningsreglementet (BR18) i DS 490 finder du lydklasser, som angiver kriterierne for akustisk kvalitet, herunder grænseværdier for luft- og lydisolation, trinlydniveau, efterklangstid og indendørs støj fra trafik samt tekniske installationer.

Læs mere

Værd at vide om fugtstrategi i træbyggeri

09-09-2024Det er et krav, at der udarbejdes en fugtstrategi. Bygherren er ansvarlig for sine bygninger og dermed også for fugtstrategien. En fugtstrategi reducerer antal fejl, og det nedbringer byggetiden og omkostninger.

Læs mere

Nye regler: Sådan får du autorisation til arbejde med asbest

22-08-2024Pr. 1. januar 2025 skal du have autorisation for at kunne arbejde med asbest. Læs mere om de nye regler, og hvad de betyder for dig.

Læs mere

Nyhedsbrev

 

TIlmeld dig Nyhedsbrevet

Få fingrene først på eksklusive nyheder og skarpe tilbud! Tilmeld dig vores nyhedsbrev og gå ikke glip af den nyeste viden.