ORSY: Godt, nemt og overskueligt
ORSY | Auto & Cargo
Kundecase: Lemvig Auto
Da Ford forhandler Lemvig Auto for fire år siden fik nyt værksted, kom ORSY løsningen for alvor til sin ret. De nye omgivelser betød, at ORSY reolerne bragte orden og system på lageret i kraft af Würth sælgerens opfølgning og bestilling. Den effektive løsning sparer mekanikerne værdifuld tid i hverdagen og er medvirkende til øget produktivitet.
Netop fordi ORSY lagerindretningen har gjort det nemt og overskueligt for mekanikerne at finde de forbrugsvarer, de skal bruge, er ORSY med til at skabe værdi for Lemvig Auto.
– I stedet for at bruge tiden på at holde øje med, om vi har alt det, vi skal bruge på lager, har vi fået frigjort tid og ressourcer til at løse værdiskabende opgaver på værkstedet, og det gør en stor forskel for os, fortæller lagerchef ved Lemvig Auto, Kim Sørensen.
God service & godt samarbejde
Lemvig Auto har også stor glæde af den service, som Würth sælgeren yder ved sine besøg.
– Würth sælgeren er kendt i huset, og når han kommer forbi, afdækker han behovene hos mekanikerne og afstemmer dem med lagerchefen. Han følger op på, om vi mangler noget og får bestilt, så vi altid har de forbrugsartikler, vi har behov for, hverken mere eller mindre. Würth yder den service, vi har brug for, og hvis vi har brug for noget ekstra, kan vi nemt få fat i sælgeren, forklarer Kim Sørensen.
Kim Sørensen sætter stor pris på samarbejdet med Würth. Både i kraft af høj service og den værdiskabende ORSY løsning.
– Vi blev autoriseret Ford forhandler i 1997. I forhold til Ford har vi en gennemfaktureringsaftale med Würth, som også skaber værdi for os. Würth er en vigtig samarbejdspartner for os i hverdagen, netop fordi alle elementerne af samarbejdet på hver sin måde gør en forskel for os. ORSY frigiver tid, sælgeren yder god service og er god til at følge op, og vi har glæde af den overordnede samarbejdsaftale, slutter Kim Sørensen.